بعد از اولین نگاهت ...

    من در شهر چشمانت گم شدم ...

    کوچه های شهر بوی آسمان می داد ...

    روی بام خانه ها لانه کرده بود ،،، فریاد ....

                                                               بعد از اولین نگاهت ...

                                                              خاطره هایم جان تازه ای گرفتند ...

                                                             و من با لحظه هایم همدم ناقوس شب شدیم ...

    بعد از اولین نگاهت ...

    دیوانگان مرا به سخره گرفتند ...

    و هیچکس نمیدانست عطر نگاه تو آوارگی دارد ...

    میدانم دستان کوچکم 

    نمی توانند آغوش گرمی برای دلتنگیهات باشند ...

                                                               اما بدان در جنگ با گریه ها .... 

                                                               طلایه دار سپاه تو منم ... 

                                                              بدون نگاهت عشق را نمیفهمم ... 

                                                              و نفس کشیدن اجباریست ... 

    بعد از اولین نگاهت ... 

                                   احساسم بال در آورد .... 

                                                                      و به سوی شهر چشمانت پر کشید

وقتی که تنها یی

به سوی فردایی روشن

این جاده ،جاده زندگی

یه شبگرده

انتها نداره

خودم،خوب میدونم یه عمر بایدتو این جاده

سرگردون باشم

اه

ای خدای من منم دل دارم ولی از جنس

شب.....؟

پیشی ملوس

ای کاش

 

کاش میشد تا جهنم

 تو مرا یاری کنی

کاش میشد در بهشتت

من را پذیرایی کنی

ای که عاشق بودنم را

به تمسخر میگرفتی

بین که عاشق پیشه ی تو

مثل یک موجی شکست

بین که عاشق پیشه ی تو

از سر دریا برفت

اسم من را

تو زخاطر برده ای

هی به من گویی

 برایم مرده ای

آخر عشقم همین شد

که بیافتم بر زمین

یا علی

زليلي من شنيدم يا علي گفت

به مجنون چون رسيدم يا علي گفت

كه اين وادي دارالجنون است

كه هر ديوانه ديدم يا علي گفت

نسيمي غنچه اي را باز مي كرد

به گوش غنچه كم كم يا علي گفت

چمن با ريزش باران رحمت

دعايي كرد او هم يا علي گفت

يقين پروردگار آفرينش

به موجودات عالم يا علي گفت

خمير خاك آدم را سرشتند

چو بر مي خاست آدم يا علي گفت

مسيحا هم دم از اعجاز مي زد

ز بس بيچاره مريم يا علي گفت

گرفت علي را ضربتي،كاري نمي شد

گمانم ابن ملجم يا علي گفت

مگر خيبر ز جايش كنده مي شد

يقين آنجا علي هم يا علي گفت

عشق

تــرا من زهـــر شـــيرين خوانم اي عـــــــــشق

كه نــــامي خـــوشتر از ايــــنت نــــــدانم

و گــر هـــر لحــظه رنگـــي تــازه گــيـــــري

به غــير از زهـــر شــيرينــت نــخــوانم

تــو زهــــري،زهــــر گــرم ســينــه ســوزي

تـو شـيـريني،كه شــور هسـتي از توسـت

شــــراب جــام خــورشــيدي،كـه جــــــان را

نشـاط از تــو،غــم از تـو،مســتي ازتوست

به آســــانــــي مـــــرا از مـــن ربـــــودي

درون كــــــوره ي غـــــم آزمــــــودي

دلـــت آخــــر به ســــرگــردانــيم ســوخت

نــگــاهـم را به زيـــبـــايــــي گـشـــودي

بســــي گفــــتند:دل از عشـــــق بـــر گــــير

كه نيـرنگ است و افسـون است و جـــادو

ولــــي مـــــا دل به او بســــتيـــم و ديـــديـم

كه ايـــن زهـــر اسـت،امــا...!نوشــداروسـت

چه غـــم دارم كه ايـــن زهــر تـــب آلـــود

تنـــم را در جـــــدايــــي مـــي گـــــدازد

از آن شـــادم كه در هـــنــگـــامـــه ي درد

غمــي شـــيـريـن دلــم را مـــي گــــدازد

اگـــر مرگـــم به نـــامـــردي نـــگــيـــــرد

مـــرا مــهـــر تـــو در دل جــاودانـيست

وگـــر عمــــرم به نـــاكــامــــي ســـر آيــد

تـــرا دارم....:

   كه مــرگـــــم زنـدگــانيســـــــت

سوخته دلان

 

مانده ام در کوچه های بی کسی

سنگ قبرم رانمی سازدکسی

سوختم خاکسترم را باد برد

بهترین یارم مرا ازیاد برد

گذشت

...غرورت را برای کسی که دوسش داری بشکن

...ولی دل کسی رو که دوسش داری را به خاطر غرورت نشکن

***

چقدر سخته گل آرزو هایت را در باغی دیگر ببینی

وهزار بار در خودت بشکنی و آن وقت زیر لب بگویی

گل من باغچه نو مبارک...

دلم گرفته

 

برگرد......

من از قصه زندگي ام نمي ترسم

من از بي تو بودن به ياد تو زيستن و تنها از خاطرات گذشته

تغذيه کردن مي ترسم...

اي بهار زندگي ام

اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگيست

اکنون که پاهايم توان راه رفتن ندارد

برگرد

باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را

باز هم آغوش گرمت را به سويم بگشا

باز هم شانه هايت را مرحمي برايم قرار بده.

بگذار در آغوشت آرامش را به دست آورم

بدان که قلب من هم شکسته

بدان که روحم از همه دردها خسته شده.

اين را بدان که با آمدنت غم براي هميشه من را ترک خواهد کرد.

بس برگرد که من به اميد ديدار تو زنده ام

 

اي همه آرامشم از تو پريشانت نبينم

 
چون شب خاکستري سر در گريبانت نبينم

 
اي تو در چشمان من يک پنجره لبخند شادي

 
همچو ابر سوگوار اين گونه گريانت نبينم

 
اي پر از شوق رهايي رفته تا اوج ستاره

 
در ميان کوچه ها افتان و خيزانت نبينم

 

مرغک عاشق کجا شد شور آواز قشنگت

 
در قفس چون قلب خود هر لحظه نالانت نبينم

 
تکيه کن بر شانه ام اي شاخه نيلوفري رنگ

 
تا غم بي تکيه گاهي را به چشمانت نبينم

 

قصه دلتنگيت را خوب من بگذار و بگذر

 
گريه درياچه ها را تا به دامانت نبينم

 
کاشکي قسمت کني غمهاي خود را با دل من

 
تا که سيل اشک را زين بيش مهمانت نبينم

 
تکيه کن بر شانه ام اي شاخه نيلوفري رنگ

 
تا غم بي تکيه گاهي را به چشمانت نبينم

 
تکيه کن بر شانه ام اي شاخه نيلوفري رنگ

 
تا غم بي تکيه گاهي را به چشمانت نبينم

سکوت

 

خیلی چیزها می خواهم بگویم . 

می خواهم بگویم می شود از دور هم دوست داشت...!

میتوان بدون داشتن هم دوست داشت

ساده تر بگویم:

                           *میشود ساده تر هم دوست داشت...*

دور از هیاهوی خواستن...

دور از هیاهوی داشتن...

دور از هیاهوی خواستن و نداشتن...نرسیدن...

دور از هیاهوی رسیدن و بعد تلاش برای ماندن تا همیشه!

                           *می توان از دور هم دوست داشت*

دور از هراس از دست دادن...

دور از هراس تنها ماندن ناگهانی...

حتی دور از او که خواستنی ست...

                            *می توان از دور هم دوست داشت *

باور کن بدون خواستن و رسیدن هم میشود ...میشود...

بدون خواستن ،بدون رسیدن،بدون ماندن...حتی بدون او

 *می توان از دور تا همیشه دوست داشت...!*

                                                   

الو منزل خداست.......؟

الو

منزل خداست؟

الو سلام

منزل خداست؟

اين منم مزاحمي که آشناست

هزار دفعه اين شماره را دلم گرفته است

ولي هنوز پشت خط در انتظار يک صداست

شما که گفته ايد پاسخ سلام واجب است

به ما که مي رسد ، حساب بنده هايتان جداست؟

الو

دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد

خرابي از دل من است يا که عيب سيم هاست؟

چرا صدايتان نمي رسد کمي بلند تر

صداي من چطور؟ خوب و صاف و واضح و رساست؟

اگر اجازه مي دهي برايت درد دل کنم

شنيده ام که گريه بر تمام دردها شفاست

دل مرا بخوان به سوي خود تا که سبک شوم

پناهگاه اين دل شکسته خانه ي شماست

الو ، مرا ببخش ، باز هم مزاحمت شدم

دوباره زنگ مي زنم ، دوباره ، تا خدا خداست

دوباره ...... تا خدا خداست

صدای عشق

 

ماتم

عشق یعنی زندگیرا باختن            

چند سالی بی دلیل با هر الاغی ساختن

 

پرواز

 

اینم یه عکس با مزه

 

دختر ایرانی

 

 

 

 

باورم نمیشه

عشق

bia2badnist

سفر

 هر چی آرزوی خوبه مال تو
          هر چی که خاطره داری مال من

                      اون روزای عاشقونه مال تو
                               این شبای بی قراری مال من

                                        منمو حسرت با تو ما شدن
                                              تویی و بدون من رها شدن

                                                         آخره غربت دنیاست مگه نه
                                                                      اول دوراهی اشنا شدن

                                          تو نگاه آخر تو آسمون خونه نشین بود
                                   دلتو شکسته بودن همه قصه همین بود

                             می تونستم با تو باشم مثل سایه مثل رویا
                      اما بیدارم و بی تو مثل تو تنهای تنها


                        هرچی آرزوی خوبه مال تو
               هرچی کا خاطره داری مال من

        اون روزای عاشقونه مال تو
این شبای بی قراری مال من

طبیعتی دلنشین

یاعلی

Darvishillia

مانده ام تنها

 

دروغ میگفت

 

 

 

دروغ میگفت..

دیگری را دوست میداشت..

تا دیدی خاموش بودم..

باری گفتم دوستم داری گفت: آری..

فریاد زدم راستش را بگو هر چه هست..

از گناهانت هر چه سنگین باشد خواهم گذشت..

گفت: مرا ببخش دیگری را دوست دارم..

به او گفتم: حال که تو سالهاست به من دروغ می گویی..

این بار من به تو دروغ میگویم..

تورا نخواهم بخشید

 

غروبی عاشقانه

عشق اتشین

 

 

 

ز آتش پرسيدم که محبت چيست؟Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

گفتا سوزنده تر از من.

ز آب پرسيدم که محبت چيست؟

گفتا روان تر از من.

ز خاک پرسيدم که محبت چيست؟

گفتا افتاده تر از من.

ز شمع پرسيدم که محبت چيست؟

گفتا گرم تر از من.

ز گل پرسيدم که محبت چيست؟

گفتا زيباتر من.

ز پروانه پرسيدم که محبت چيست؟

گفتا دل داده تر از من.

ازمحبت پرسيدم که محبت چيست؟

گفتا خود عشق است!

ز عشق پرسيدم که محبت چيست؟

گفت آنچه تو ديدي!

وز خودم مي پرسم که محبت چيست؟ شايد که نگاه عاشقانه اي بيش نيست.

کنون دانم که چشمم عاشقانه مي گريد و قطره اشکم عاشقانه مي بيند

 

دوست ندارم بهت بگم دوستت دارم

دوست دارم بدانی که واقعاً دوستت دارم

 

من عشق را در تو

تو را در دل

دل را در موقع تپیدن

وتپیدن را به خاطر تو دوست دارم

من غم را در سکوت

سکوت را در شب

شب را در بستر

وبستر را برای اندیشیدن به خاطر تو دوست دارم

من بهار را به خاطر شکوفه هایش

زندگی را به خاطر زیبایی اش و زیباییش را به خاطر تو دوست دارم

من دنیا را به خاطر خدایش

خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم

اگه منو دوست.....

امتداد لحظه ها

 

ببين چي ميكشم بي تو پس تنهام نزار

 

 

 

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی خلسه در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از مشروب عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب


بوسه یعنی لذت از دلدادگی
لذت از دیوانگی لذت ز شب
بوسه یعنی حس طعم خوب عشق
سادگی طعم شیرینی به رنگ


بوسه آغازی برای ما شدن
لحظه‏ای با دلبری تنها شدن
بوسه سرفصل كتاب عاشقی
بوسه رمز وارد دلها شدن


بوسه آتش می‏زند بر جسم و جان
بوسه یعنی عشق من با من بمان
شرم در دلدادگی بی‏معنی است
بوسه بر می‏دارد این شرم از میان


طعم شیرین عسل از بوسه است
پاسخ هر بوسه‏ای یك بوسه است
بهترین هدیه پس از یك انتظار
بشنوید از من فقط یك بوسه است


دوستت دارم

سراب وصل

 

هرچه هست ای دوست از تقدير توست

اين دل عاشق صفت درگير توست

بر دلم حک شد جمال و نام تو

کان نشان از حسن عالمگير توست

 

در هوايت اين دلم پر می کشد

هر کجا خواهد رود ،درگير توست

ای تو تنها ماءمن اين خسته دل

ملجاء آزردگان رو سوی توست

 

هر چه خواهم از تو باشد ای عزيز

هر کجا رو می کنم فرمان توست

من نخواهم جز تو از تو  ،يا خدا!

هر چه دارم يا ندارم ، لطف توست

 

با خيال وصل تو گم گشته ام

در سرابی کانتهايش کوی توست...

 

آرشیو نظرات رو کلیک کن و از خودت نشونی بذار تا باهم دوست بشیم .

Click This

f-laleh-eskandari-22.jpg

 ایا کسی هست

زندگی

زندگی با آدماش برای من یه قصه بود

توی این قصه کسی با کسی آشنا نبود

همه خنجر توی دست و خنده ها رو لبشون

توی شب صدایی جز گریه بی صدا نبود

نمیخوام مثل همه گریه کنم

دیگه گریه دلو وا نمیکنه

قصه های پشت این پنجره ها

غمو از دلم جدا نمیکنه

قصه ماتم من هر چی که بود هر چی که هست

قصه ماتم قلب خسته یه آدمه

وقت خوابه دیگه دیره نمیخوام قصه بگم

از غم و غصه برات هر چی بگم بازم کمه

 

اه.........

 بی تو نه نمی تونم

 

دردهای دل تنهای من

قلب من در شهر چشمان شما جا مانده است.... قدر یک شب هم که  شده از ان پرستاری کنید...

قلب من در شهر چشمان شما جا مانده است.... قدر یک شب هم که  شده از ان پرستاری کنید...

 

وسعت

ترس ورت نداره اون فقط یه سیب

اشکهایی به وسعت دریا

شعله عشق

  تا تو را دیدم ندادم دل به کس

 

  عاشقم کردی به فریادم برس

قشنگه نه؟

استخاره

http://www.aviny.com/Index2.aspx

انم یه سایت مذهبی برای گرفتن استخاره  تقدیم به شما

 

سلام بر حسین

..

اگه یه روز رفتی و برنگشتی بهت قول نمیدم منتظرت میمونم اما ازت یه خواهش دارم وقتی اومدی یه شاخه گل رو قبرم بزاری

                                                                                                                                   اولين كسي كه عاشقش ميشي دلتو ميشكونه و ميره . دومين كسي رو كه مياي دوست داشته باشي و از تجربه قبلي استفاده كني دلتو بدتر ميشكنه و ميزاره ميره . بعدش ديگه هيچ چيز واست مهم نيست و از اين به بعد ميشي اون آدمي كه هيچ وقت نبودي . ديگه دوست دارم واست رنگي نداره .. و اگه يه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو ميشكوني كه انتقام خودتو ازش بگيري و اون ميره با يكي ديگه ...... اينطوريه كه دل همه آدما ميشکنه

هر كسي هم نفسم شد دست آخر قفسم شد. من ساده به خيالم كه همه كار و كسم شد. اون كه عاشقانه خنديد خنده هاي من دزديد زير چشمه مهربوني خواب يك توطئه ميديد

 

 

مهرباني را در نگاه منتظر کودکي ديدم که آبنباتش را به دريا انداخت تا اب شيرين شود

     اضافه کردن این سایت به علاقه مندیها !    لینک RSS    افراد آنلاين: 1    تعداد بازديدهای کل: 6